14 Temmuz 2016 - Perşembe

Adventure Island w/Heybeliada Music Festival

İstanbul, Adalar

Etkinlik Detayları

1 Ada, 2 Gün ve 2 Farklı Konsept!

İstanbul’un içinde size fırsat bulamadığınız tatili sunuyoruz!
Huzur arayanlar için Ada’nın en güzel koyunda doğayla başbaşa kalmayı, müziğe ve dansa doyamayanlar için 2 gün boyunca 20’den fazla sanatçı ile 10’dan fazla müzik türüne eşlik etme keyfini bir arada sunuyoruz!

1. Gün “Water War” ile sırılsıklam olmaya hazır ol! Su tabancalarınızın mermisi hiç bitmesin diye bu büyük savaş için denizin kıyısını seçtik!

Ada’nın en güzel koyunun eşsiz manzarasını bir de gece görün diye kamp yapıyoruz! Çadırlarımızı kurup ateşimizi yakıyoruz, kendimizi gitar ve keman tınılarının huzuruna bırakıyoruz. Kamp ateşinde Marshmellow keyfini de atlamayalım..

2. Gün “Color Day” diyoruz ve renkleniyoruz! Festivalin en renkli kişiliklerini yakalamak için özel fotoğrafçılarımız gözlerini sizlerden hiç ayırmayacaklar!

Neler Olacak?

Deniz, kum, güneş, WiFi, wc, duş ve çadır kamp beach içinde mevcuttur.

Aktiviteler, eğlenceli yarışmalar ve sürpriz ödüllü oyunlar 2 gün ve gece boyunca gerçekleşecektir.

-- Bazı Aktiviteler –

• Define Haritası
• Beach Football
• Yüzerek Bayrak Kapma Yarışması

20’den fazla sanatçı ile 10’dan fazla farklı müzik türü öğlen 11:00’da başlayıp gece 01:00’e kadar sürecek kesintisiz canlı müzik.

-- Müzik Türleri --

• EDM
• Trance
• Techno
• Retro (80’ler 90’lar Tr Pop)